Bloginterjú

Az oldalon bloggerekkel készült készült bemutatkozásokat, interjúkat találtok. Rengetek hasznos, és új blogot megismerhettek, nem beszélve arról, hogy az egyes blog készítőiről is sok-sok új információt, és érdekességet olvashattok. Elsődleges szempontnak tartom, hogy minőségi, részletes interjúk kerüljenek fel az oldalra. Kellemes szórakozást!

Ismertető

Szívesen olvasnál valakiről egy beszámolót, interjút. Írd meg az ötleted, kívánságod a bloginterju@indamail.hu e-mail címre, és megpróbálom minél hamarabb teljesíteni.

Linket szeretnél cserélni? Megoldható csak írj egy e-mailt a címemre, ebből mind a kettőnknek haszna származhat.

Ha tettszik az oldal, és szeretnéd a következő interjút is elolvasni, akkor vegyél fel a könyvjelzőid közé.

Heti rendszerességgel szeretném megjelentetni az interjúkat, de a publikálás a hét bármely napjára eshet.

Kapcsolat:

e-mail: bloginterju@indamail.hu

msn: bloginterju@indamail.hu

Skype: bloginterju
Chat with me

Az oldal szabályzatát mindenki olvassa el, ezt ide kattintva meg is teheted, de a fenti menüből is elérheted a szabályzatot!


Néhány olvasói visszajelzés:

"Ma bukkantam rá az oldaladra. Jó ötletnek tartom a témát, amolyan hiánypótló."

"Nagyon jó, kezdeményezésnek tartom bemutatni a blogosokat, interjút készíteni velük."

"Valóban jó kezdeményezés, közelebb kerülhetünk így egymáshoz, sőt a mostanában divatos Bloggerigazolvány féle nem tudom mihez jó támpont lehet ez az oldal."

"Egyszer volt már hasonló blog, de megszűnt. Sajnáltam, hogy - a kezdeti lelkesedés ellenére - feladták a srácok, és sajnáltama blog megszűnését is. Remélem, ez a blog életben marad, mi több, felvirágzik. Előre! :)"

Aktuális szavazás

Számláló

Jelenleg ennyien tartózkodnak a blogon:




Összesen ennyi ember látta már a blogot:

Web Design

Összesen már ennyi oldalletöltés volt:

Web Design



Creative Commons License
Ez a a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható.

Címkék

blog (31) blog.hu (31) blogger (31) bloginterjú (31) gasztro (1) goldenblog (12) interjú (31) interju (11) lászló (1) malackaraj (1) riport (31) róbert (1) szertár (1) zsiros (1) Címkefelhő

2009.08.22. 08:16 bloginterju

A Rossz Pc Játékok ördöge, és bírálója: freddyD !

Több millió oldalletöltés, rengeteg játék, poénok, és kritikák: Igen, ő freddyD a rosszpcjatekok.blog.hu szerkesztője!

Ezen a héten a vele készült interjút olvashatjátok.

Igazi nevét eddig sajnos nem tudjuk, viszont ha azt mondom freddyD mindenki tudja kiről beszélek.

 

És akkor a várva várt interjú:

 


bloginterju:  Úgy ismerünk mint freddyD, elárulnád nekünk az életkorod? És az igazi neved?

freddyD: 26 éves vagyok és ilyenkor azt szoktam írni, hogy Hrutka Pál. Hogy ez egy további alteregóm, vagy ez az igazi, mindenki döntse el maga. ;) A freddyD elég gagyi név, de ezt már használtam korábbról is, mivel Limp Bizkit rajongó vagyok, illetve ahogy lenni szokott, az ütős nevek már foglaltak voltak. Valamint, mikor beregisztráltam ezt, még messze nem volt semmiféle blogom láthatáron.



bloginterju: Hol dolgozol/tanulsz? Hol akarsz még dolgozni/tanulni? Külföldön szerencsét próbálnál?

freddyD: Ezt a témát inkább kerülném, ha megengeded ;) Legyen annyi elég, hogy sokat kell gép előtt ülnöm. Külföldi melóra volt lehetőségem, de végül lemondtam, mert közbejöttek dolgok, illetve nem akartam friss kapcsolatomból egyből távkapcsolatot. Egy külföldi költözés az egész RPCJ dolgot is lehetetlenné tette volna.

 


bloginterju: Milyen végzettséged van? Beszélsz valamilyen nyelven?

freddyD: Felsőfokú végzettségem van és németül, illetve angolul tudok. Vagy 4 évig tanultam franciául is, de nagyon nem szerettem és addig vertem vasalóval a fejem, amíg nem felejtettem el legalább a tanultak 95%-át. Most valahol 98-nál tartok.

 



bloginterju: Miért pont RPCJ oldal elkészítésébe fogtál? Lehetett volna egészen más blogod is, miért pont ez jött be?

freddyD: Az egész többnyire egy véletlen volt. Akkoriban frissen felfedeztem az Angry Video Game Nerd-öt, aki a bemutatók királya, de még nem volt olyan híres, mint ma. Valamint ahogy elterjedt a Youtube, egyre jobban érdekelt a videószerkesztési folyamat, csak nem értettem hozzá. Amikor aztán testvéremnél láttam egy Mesterlövész nevű játékot, amely ott porosodott nála, gondoltam felveszek abból jeleneteket és magamtól megtanulom, hogy zajlik ez az egész. Csak akkor még nem sejtettem, hogy a Mesterlövészben szinte percenként előfordul valami röhejes jelenet, úgyhogy a vártnál több dolgot rögzítettem. Mikor már kezdtem rájönni, hogyan működik ez az egész Windows Movie Maker, gondoltam egye fene. Akkor már rakok hozzá szinkront is, legyen kerek az egész. Kitaláltam hozzá a legsablonosabb címet (Rossz PC Játékok Sorozat), holott nem is terveztem további részeket. Feltöltöttem Youtube-ra, azt kész. Nem hittem volna, hogy rátalál valaki is. Promózni sem promóztam különösebben.

 

 


bloginterju: Mikor kezdted a blogolást, mi az oldalad célja, miért hoztad létre?

freddyD: Amit talán a legtöbben nem is tudnak, de nem is a RPCJS volt az első blogom, hanem a roflnet.blog.hu. Egy kicsit szoftabb Subba blog-ot akartam megnyitni, humoros tartalommal. Ez volt 2007 elején, kb. egy hónapappal az első bejegyzés (március) előtt. Megtanultam kezelni az egész blogfelületet, hasznos folyamat volt. A rossz pécés blogot csak április végén nyitottam meg. Addigra volt már pár videóm, de csak Youtube-on, azt gondoltam, nyitok ennek egy oldalt, hogy egységesen egy helyen legyenek.

 



bloginterju: Egyre kevésbé jelennek meg saját alkotások az oldalon, gondolom hosszú és fárasztó munka állhat egy-egy ilyen videó elkészítése során. Meddig bírod még? Meddig szeretnéd folytatni? Lehet hogy abbahagyod a saját videók készítését, és csak híreket és mások videóit osztod meg?

freddyD: Ha jól emlékszem olyan 6 hónapig bírtam az „egy hét/egy videó” ritmust, de egy idő után kikészített. Túl nagy lett a nyomás, egyre többen nézték, én meg csak ki akartam szolgálni a tömeget. De észrevettem, hogy ezt nem tudom tovább folytatni, mert míg akkor ráértem a sorozatgyártásra, most már sajnos nem. Be kell látni, ez egy hobbi, ebből nem tudok megélni, nincs meg nekem az a luxus, hogy ezzel foglalkozzak főállásban. Úgyhogy egy jó ideje már olyan 3 hetente van videó. Ugyanakkor hozzá kell tennem, hogy míg korábban sokszor csak az első pályát mutattam be, mostanában a teljes játékot, amelyet végigvinni szintén nem 5 perc. Ráadásul kétszer, mert teszek egy tiszteletkört, csak a felvételekért. Ez a repeta marhára idegesítő (egy szar játék egy dolog. De kétszer végigvinni!), de sokszor sajnos elkerülhetetlen.

 

Ha én befejezem a videókészítést, az oldal is leáll. Nem akarok félkész dolgot hátrahagyni. Mások videóira ott van a helyi utánpótlásképzőm a rosszpcjunior.blog.hu , ahol kezdő és már kevésbé kezdő játékbemutatósok ajánlhatják magukat. Ezt az oldalt többnyire lelkes segítőim futtatják, én csak kisegítek.

 


bloginterju: Hány bejegyzést írtál eddig összesen?

freddyD: 5 blogot működtetek, nézzük az adatokat:

 

Rossz PC Játékok (594)

ROFL-Net (683)

Limp Bizkit (412)

Rossz PC Junior (69)

A Gyilok Gép (2)

 

Ez összesen 1760. Hűű…Aztarohadt… Ez már elég kockás,nem?

 



bloginterju: Szoktál megalázó, sértő és durva kommenteket kapni? Mit reagálsz rá? Sokszor fordul elő? Hogyan szankcionálod? 

freddyD: Viccelsz? Abban a korban élünk, ahol minden pisis hardcore keményfiúnak adhatja ki magát billentyűzeten keresztül. Persze hogy kapok. Nem is keveset. Blogon, e-mailen, ellen-blogokon. Volt itt már minden. Többnyire nem reagálok rá. Most kezdjek le vitázni valakivel, aki lebuziz, holott nem is ismer. Hülyeség. A kedvencem a „Csinálj jobb játékot, ne csak fikázz” támadás. Ilyenkor gondolkodom el, hogy valakinek szakácsnak kell lenni ahhoz, hogy kritizálja az ételt az étteremben, amikor reszelt sajt helyett reszelt lábsarok van a tésztámon? Valamint sokan kicsit túl komolyan veszik ezt az egész „fikázást”. Nem kell véresen komolyan venni, ez csak szórakoztatás, nem hadjárat.

 

Csak ritkán voltam nagyon pipa, pl. mikor valaki ellopta a jelszavamat és úgymond túszul ejtette a blogom, e-mailem. Akkor nem sok hiányzott, hogy abbahagyjam ezt az egészet, de az elkövető csak feltűnést akart, visszaadta nekem a jelszavam. „Jó poén” volt, de remélem több ilyet már nem élek meg.

 



bloginterju: Szeretnél valami "megdöbbentő" újítást, drasztikus változást hozni a blogod életében, működésében?

freddyD: ’Rossz PC Játékok Sorozat’ név alatt szerintem túl sok újítást nem lehet bevezetni. Amíg van gyengus játékom, bemutatom őket. Megdöbbentő újítás max az alternatív projektem volt, amit összehoztam idén februárban, ugyanis egy nagy álmot valósítottam meg, hogy megalkottam hazánk első amatőr hangjátékát, Gyilok Gép névvel (gyilokgep.blog.hu). Ez egy 30 perces krimi, ahol próbáltam igényesen összehozni az egészet, hangeffektekkel, szinkronhangokkal. Nagyon büszke vagyok rá, mert ilyen házi gyártás itthon még nem volt, mindez ingyenesen letölthető. 3 hónap kemény munka van abban a fél órában, úgyhogy megtiszteltetés minden további letöltés.

 

 


bloginterju: Milyen jövőt szánsz a blogodnak? Mire lehet számítani?

freddyD: Már egyre többet gondolkodom, hogy mikor lenne a legideálisabb időpont a visszavonulásra. Rossz játékom még van, ihlet és motiváció is, csak nem akarom addig húzni az egészet, amíg esetleg már csak magamat ismétlem. Topon abbahagyni nem tudom, ugyanis fogadtatásilag a Big Rigs videómat felülmúlni úgysem tudom már, de legalább színvonalban ne legyen (nagy) visszaesés. Sokan nyafognak, hogy már rosszak a videók, ez persze nézőpont kérdése és tiszteletben is tartom a véleményüket, de szerintem nincs baj. Sőt, évadról évadra több időt töltök egy videó elkészítésével. Persze minden függ a játéktól is, mert egy monoton vacakból nem tudok poénparádét kihozni.

Szóval összefoglalva, talán egy negyedik évad végén… Vagy előtte, vagy utána. Nem tudom. Ahogy magamat ismerem, úgyis spontán döntés lesz.

 

Közeljövőben tervezek további nyereményjátékokat (amelyek mindig elég sikeresek voltak) illetve remélem sikerül összehozni a RPCJ pólókat.

 

 


bloginterju: A sok hibát honnan szeded össze, a sok rossz játékot ki ajánlja vagy te nézel utána?

freddyD: Az elején a saját gyűjteményemből gazdálkodtam, de abban szerencsére elég limitált a gagyik aránya. Utóbbi jó másfél évben többnyire a kedves rajongók látnak el szörnyszülöttjeikkel, amit ezúton is köszönök. Nélkülük már nem létezne a sorozat, mert letölteni nem fogok, célzottan rossz játékokat venni meg csak ritkán szoktam.

 

 


bloginterju: Amikor forgatsz egy videót, a szöveget magadtól spontán mondod, vagy nézel közbe vázlatot? A poénokat gyakorlod, vagy csak jönnek ? :-)

freddyD: Mind spontán. Túl lusta vagyok forgatókönyvhöz, bár azzal simán csökkenne a nyelvtani baklövések aránya, de ez van. Hozzá kell azonban tenni, hogy míg sikerül elfogadhatóan elmondanom a szöveget, beletelik 3-4 vagy még több próbálkozásba, úgyhogy ez akár vázlatnak is tekinthető. Bár sokszor a 3-4 próbálkozás is különbözik, a sokszor idézett „Persze hogy élek, mert ez egy k*rva szar játék” mondásom pl a semmiből pattant ki a fejemből.

 


bloginterju: Mennyi az átlagos napi látogatottságod, illetve eddig hányan látogatták meg az oldalad?

freddyD: Ez változik. Természetesen új videóknál szokott lenni a roham (gondolom szájpropaganda), de úgy kb 9-10.000 naponta. Hogy hányan látogatták az oldalt? Eddig nem is tudtam, hogy meg lehet nézni ilyen statisztikát, de valóban van ilyen. Lassan elérem a 14 milliót! Te jó ég… Ez most engem is sokkol. Nem is kicsit. Aztarohadt

 


bloginterju: Napi szinten mennyit foglalkozol a blogoddal? Vagy  már nem kell minden nap "ápolgatni"?

freddyD: Ez is változó. Van, hogy egy hétig nem foglalkozom, mert előre megírom a bejegyzéseket, van hogy egy nap egy órát. Persze házzá kell tenni, hogy ebben beletartozik az összes blogom, illetve az bloggal kapcsolatos e-mailem még bele sem számítottam. Igazából az a kemény falat. Van hogy naponta kapok 15 e-mailt, ha nem csekkolom rendszeresen, elég hamar káosz uralkodik ott. Nyereményjátéknál pláne. Na az elég kegyetlen szokott lenni. A karácsonyi nyereményjátékomnál volt egy blogbejegyzésem, 2,5 órát ültem rajta, mert olyan komplex volt. Mindezt elég későn, azt hittem becsinálok, míg a végére érek.

 


bloginterju: Volt már bevételed a blogolásból?

freddyD: Egyszer egy kis zsebpénz összejött, de azóta semmi. Most van egy partnerem, de az ottani bevételt a nyereményjátékalapba rakom.

Volt egy Google AdSense kalandom, ahol igen szép kis összeg járt volna nekem, de mikor fizetniük kellett volna, inkább kitaláltak valami kamu ürügyet, hogy miért nem kapok semmit. Elég aljas volt, Google azóta is ellenség státuszba került.

 

 


bloginterju: Milyen kiadásaid vannak a bloggal kapcsolatban?

freddyD: Vettem pár játékot, nyereményjátékokhoz postaköltség … Kéne új mikrofonom, mert a régi egy kontakthibás monstrum lett. Nem jár nagy pénzkiadásokkal, inkább a befektetett munka az, ami sok.

 


bloginterju: Egy hónap múlva fog elindulni a legújabb nyereményjáték. Ez nálad már nagy hagyomány. Az ajándékokat honnan szerzed meg? Ha felajánlások akkor hogy történik: Írsz egy levelet, hogy nyeremények fejében hirdetést teszel ki? Hányadik játék lesz ez? Egy kis utalás a játék jellegére, egy két apróbb információt kiszivárogtatnál nekünk? Milyen nyereményekre lehet számítani?

freddyD: Elég stresszesek ezek a nyereményjátékok, de poénosak is. Nagyon kreatív emberek ülnek a monitorok előtt. Elég standardduma, de mindig piszkosul nehéz kiválasztani a nyertest a sok jó közül, aki megérdemelné. Karácsony környékén volt egymás után három is, ott két alkalommal nem én döntöttem, hanem az olvasók illetve a szerencse. Úgyhogy az megkönnyítette a munkámat. A hatodik és a hetedik nyereményjátékra még idén kerül sor. Mindkét alkalommal kreatívnak kell lenni. Az egyik a tervezett RPCJS pólókkal kapcsolatos, a másikhoz kis videószerkesztési tudásra lesz szükség. Ahhoz több ajándék lesz (amelyek nálam inkább jelképesek, mint igazi jackpotok), pl pár általam bemutatott játék, illetve más használhatóbb dolog is.

 

Tavaly volt egy cég, amely felajánlott egy igen jó játékot mint nyeremény, idén sajnos ez úgy néz ki nem fog összejönni.

 


bloginterju: Egy-egy poszt megírása mennyi időt vesz igénybe? Mennyit kell utánajárni stb. ?

freddyD: Van hogy egy perc alatt megvan, van hogy 2,5 óra, ahogy fent említettem már. Videókészítés közben szoktam gyakran felnézni a netre, utánanézni dolgoknak, hogy tényleg én vagyok-e ilyen hülye, vagy így van ez a játékban? Ez sokszor elég nehéz feladat, mert helyenként olyan ismeretlen vackokat tesztelek, hogy az interneten sem találok róla semmi beszámolót vagy valamit. Ami azért figyelmeztető jel, nem?

 


bloginterju: Hol volt a legérdekesebb hely ahol posztot írtál? Blogoltál már külföldről?

freddyD: Nagyon unalmas lesz a válasz, de szinte csak otthonról posztolok. Párszor más gépéről, de nem Los Angeles-ből vagy Csernobil-ból, szóval semmi extra.

 


bloginterju: Mivel töltöd szívesen az idődet, mi a hobbid?

freddyD: Rajongok a filmekért, imádok moziba járni, gyűjtöm a DVD-ket, nézem a sorozatokat (24, Szökés, Elnök Emberei, Lost…). Ezen kívül rendszeresen kimegyek az újpesti hokicsapat hazai meccseire, hamarosan kezdődik is az új szezon. Már bizsergek.

 



bloginterju: Melyek a kedvenc blogjaid, melyeket szívesen olvasol? Lehet magyar és külföldi is. Miért? 

freddyD: Legaktívabban a Jégkorong blogot, a comment:com blogot illetve a Homárt olvasom. Külföldi blogokat annyira nem követek, hacsak mondjuk James Rolfe (Angry Video Game Nerd) Cinemassacre (www.cinemassacre.com) oldala nem számít annak.

 



bloginterju: Van más blogod ezen kívül? Ha van, akkor egyedül csinálod? Mennyit foglalkozol a másik blogoddal?

freddyD: Ahogy fent említettem, még van négy más blogom, igaz abból egyikhez már nem nyúlok, mert a letöltésért van ott (Gyilok Gép hangjáték) a Rossz PC Junior-t meg két kedves kisegítőm üzemeli leginkább. Úgyhogy számomra ott a Rossz PC Játékok, a ROFL-Net illetve a Limp Bizkit blog, amely a banda visszatérésének hála szintén befutott. Sok a meló így elosztva, de még menedzselhető.

 



bloginterju: Nem gondoltál már arra, hogy bevonsz a blogod szerkesztésébe társakat, lehet hogy könnyebb lenne, hiszen van egy  jó pár nagyon aktív olvasód?

freddyD: De gondoltam rá. RPCJS-nál van is egy admintársam, de ő csak az „Új videó állása”, illetve az „Eddigi videóim” panelt vezeti. Neki köszönhetően vannak ezek a szép szolgáltatások. Szeretem kontrollálni saját dolgaimat, moderátorra néha szükség volna, ha én épp nem tudom felügyelni az anarchiát, de valahogy mégis működik.

 



bloginterju: Voltál nyaralni? Merre jártál? Jól érezted magad, milyen volt?

freddyD: Voltam párszor Balatonon, illetve a VOLT fesztiválon egy napra. Klassz volt.  Szeptemberben még lesz egy külföldi túra freddynével.

 

 


bloginterju: Goldenblog. Nem csalódtál? Hiszen rengeteg szavazás érkezett a blogodra! Én szinte biztos voltam benne hogy min. benne leszel az első 10ben. Mi volt a probléma?

freddyD: Tavaly benne voltam. Nem igazán foglalkoztat a dolog. Megnyerni egy ilyet úgysem fogok, az meg, hogy 8. vagy 48. vagyok, meg már tökmindegy. Valamint szórakoztatás részlegből átraktam IT-be, ahol teljesen sansztalan voltam, mert én nem IT blogot vezetek, hanem szórakoztatósat. Félreértelmezték az egészet, tavaly még nem ott voltam. De mindegy, tényleg nem izgat, nincs harag :) 2007-ben meg is hívtak a Goldenblog bulijukra, szóval nincs semmilyen harag vagy sértődés…

 


bloginterju: Naponta hány e-mail kapsz? Mivel keresnek meg?

freddyD: Kb olyan 15-öt. Ebből úgy kb a harmadára szoktam válaszolni, mert egyrészt sokszor nem is tudok rá mit írni, vagy belefáradtam, hogy újra meg újra ugyanazt kéne írnom. Elég lestrapáló. Hiába FAQ részleg, sokan gondolom csak most ismertek meg, azt nem vették még észre. Ez van.

 

Legtöbb e-mail bugokat vagy rossz játákokat ajánl, de 11.000 levelem közt kaptam én már mindenfélét fura dolgot is, értelmetlen üzenettől kezdve halálos fenyegetésig :P Színes a paletta :)

 



bloginterju: Számítottál arra az elején hogy ekkora siker lesz a blogod? Hogy ilyen híres leszel?

freddyD: Nem számítottam semmi ilyenre. Teljesen váratlanul ért, hogy a kezdeti videókat szép lassan vagy 100 ember megnézte. Nekem már ez is utópikus volt. Aztán mielőtt a Youtube törölte volna profilomat, a Big Rigs videómat már több mint 500.000x megnézték. Őrület. Ettől függetlenül nem tekintem magam hírességnek. Garantálom, amint vége lesz a RPCJS-nak, egy évre rá már nem fog rá senki emlékezni :P És ezt nem kell kritikaként felfogni, így zajlik az élet, lesz helyette más.

 



bloginterju: Ha újra kezdhetnéd belevágnál? Indítanál egyáltalán blogot?

freddyD: Ez egy jó kérdés. Nagy kaland ez az egész, sok tapasztalattal, élménnyel, ugyanakkor időt rabol és pocsék játékokkal „kell” játszanom. Ahol más leinstallálja, ott én nyomok egy save game-t. Feltéve ha lehet egyáltalán…

 

Ha nem is RPCJS-ot, de biztos nyitottam volna valamit.

 

 


bloginterju: Most hogy megvan az oldal, és visszatekintesz a múltba. Megérte?

freddyD: Nagy szerelmemet, freddynét az egyik videómnak köszönhetően ismertem meg. Szerinted? ;)

 

bloginterju: Szándékozol újabb blogot indítani?

freddyD: Egyelőre nem tervezek továbbiakat. Az otherworld.hu médiaportálnak így is csinálok még mozis videókritikákat, úgyhogy ez bőven elég egzotikum a többi mellé

 



bloginterju: Sokan próbálnak utánozni, több kevesebb sikerrel. Szinte a hangleejtésedet, és a hangsúlyozásaidat is próbálják utánozni. Rengeteg pcjáték elemzős oldalt hoztak létre, de egyik sem az igazi! Mi róluk a véleményed? Segíted őket? Hogyan?

freddyD: Legyen akármennyire rossz vagy kopis egy ilyen videó, nem szoktam róla nyilatkozni, mert nem szükséges a fölösleges oltás. Szabad ország, mindenki csinálja azt, amit akar.

Ugyanakkor azt sem szeretem, amikor valaki próbálkozik és sokan egyből leoltják, hogy engem utánoz. Mindezt sokszor indokolatlanul, mert nem én találtam ki a magyar nyelvet, más is használhatja ugyanazokat a szavakat, mondatokat mint én.

 

A már korábban említett Rossz PC Junior blogon időközben rengeteg nagyon jó ifjú tehetség mutatkozhatott be, úgyhogy hazai szinten is egyre jobb a színvonal, sok igen tehetséges fiú és lány van már a „szakmában”.

 


bloginterju: Te hogy lettél ennyire sikeres? Mit csináltál jobban? Vagy jókor kezdted el?

freddyD: Szerencsés voltam. Ekkor idehaza az ez egész játékbemutatósdi még többnyire ismeretlen volt, sokan még a Nerd-öt sem ismerték, úgyhogy nálam láttak ilyet először. Hogy mitől néznek ennyien? Nem tudom. Én saját dolgaimon csak nagyon ritkán nevetek. Már amióta eszemet tudom, én voltam az osztálybohóc, úgyhogy szeretem megnevettetni az embereket. Ehhez párosul, hogy játszás közben sokszor vannak igen hülye ihleteim, agymenéseim, amely úgy néz ki legtöbbször tetszik a rajongóknak.

 


bloginterju: Zárszónak: Összességében, tehát mik az elképzeléseid a továbbiakban?

freddyD: Bemutatni az összes maradék rossz játékomat és segíteni megóvni az embereket, hogy hülyeségekre költség a pénzüket. Úgy 5 éve írtam egy filmszinopszist (thriller), lehet talán ebből is készítek egy hangjátékos adaptációt, csak ez vagy még három fokozattal keményebb meló volna, mint a múltkori. Ez amíg nagyban megy a blogolás, szerintem nem fog összejönni.

 


bloginterju: Bármi más amit meg szeretnél osztani az olvasóknak?

freddyD: Köszönöm az élményt, a bizalmat, a visszajelzéseket. Minden alkalommal jó érzés tölt el, ha befejeztem egy videót és elkezdem feltölteni és az emberek már türelmetlenül várják, hogy végre láthassák.

 

Ja és…


FRAPS-el veszem fel a játékjeleneteket a rohadt életbe! :P

 

Néhány kép még freddyD-ről:

Mortyr ivójáték:)

RPCJ 2. születésnapi fotó:


Egy rövid bemutatkozást, magadról és az oldalról.

Ha megelégelted, hogy a boltban már megint nem tudtál ellenállni az „Ezt Vedd Meg” felszólításnak és a drágán megdolgozott 990 forintodat egy ócska pécés játékra költötted, akkor még nem nézted meg a Rossz PC Játékok Sorozatot, ugyanis itt videók formájában meglesheted, mit kellene inkább a bolt polcán hagyni.

Ezen kívül más vicces vagy rémes érdekességek jó és rossz játékokról egyaránt.

 

Mi adunk a véleményedre, ne felejsd el leírni!

Nézd meg az oldalt: rosszpcjatekok

 

---Ajánló a régebbi interjúk közül---

Olvastad már? Szűcs Ádám és Magyarósi Csaba - Appleblog.blog.hu

 

32 komment

Címkék: blog blogger interjú blog.hu riport goldenblog bloginterjú


A bejegyzés trackback címe:

https://bloginterju.blog.hu/api/trackback/id/tr381328581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K1fl1 · http://roflnet.blog.hu/ 2009.08.22. 11:18:22

Jó interjú volt szerintem:D
Majd várjuk a nyereményjátékot;D

2009.08.22. 11:41:05

freddyD!mivel veszed fel a videókat?


tudom amúgy!de hülyék kedvéért: régebbit fraps-el újat snagit8-al(vagy fordítva nem tudom)

kakyjunior 2009.08.22. 12:24:06

Mikor látjuk/halljuk freddynét? xD

Skychi 2009.08.22. 13:05:07

@kakyjunior: Hangjáték/ illetve a színfalak mögötti videóban.

Taraj (törölt) 2009.08.22. 16:54:05

Nagyon korrekt interjú lett. Csak a visszavonulás ne úgy történjen... :/

kolvanovsky 2009.08.22. 17:08:27

freedyD nagy arc :D meg érte elolvasnom
-----
bloginterju.blog.hu - minden tiszteletem :D

VidraMD 2009.08.22. 20:28:04

Milyen videó kapcsán ismerte meg Freddy Freddynét? :) Ez érdekes történet lehet :D

Amúgy élettársak vagy már házasok? :D (Bár gondolom az előbbi)

Dmi 2009.08.22. 21:04:07

xD sztem híres vagy freddyD és azután is emlékezni fognak rád az emberek miután már leléptél :) lesz néhány olyan fanatikus rajongód aki feltölti a videóidat youtube-ra és nézni fogják őket 1000-el :) hidd el igazam lesz :)

FullMoonDog 2009.08.23. 10:19:46

Én tudom a telejes nevét! Az iwiw-en is ki van írva, sőt az inda-s adatlapján is ott van! De most nem mondom el mert nem lenne szép tőlem! Meg Nem engedélyezi a hozzászólás hogy leírjam!

bloginterju 2009.08.23. 10:33:15

@FullMoonDog: Szia! Erre őszintén kíváncsi lennék :) Mert ha Hrutka Pál-ra gondolsz akkor nagyot tévedtél :D

saja 2009.08.23. 13:02:15

"bloginterju: Napi szinten mennyit foglalkozol a blogoddal? Vagy nem már kell minden nap "ápolgatni"?
"
Nem belekötésképpen, de nem úgy kéne leírni a kérdést: "Vagy már nem kell mindennap ápolgatni?" :D:D

Van több kisebb is, csak ez valahogy megmaradt az interjú elolvasásának a végére. /off
Tetszett az írás, és érdekes lehet egy ilyen blogot vezetni. Meg nehéz. Hajrá! Dick Assman legyen véled! (A 3d-s modellje megvan, csak nincs időm animálgatni...)

KINGSTON 2009.08.23. 18:54:58

A bohócos kép miatt egy időre abba kellett hagynom az olvasást, mert k*rva vicces vol.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2009.08.23. 19:58:31

Jó kis interjú lett, kongratulésön!

balukaaaa teh master · http://gothic-risen.blog.hu/ 2009.08.23. 20:09:49

jihhhháááááá!!!!!!! híres vagy fred. aláírod a cicimet?

[R]-a-m-p-a-g-[E] · http://www.wallbangrampage.blog.hu 2009.08.23. 20:31:53

FREDDY TE VAGY A KIRÁLY NE VONULJ VISSZA:)freddyné arcát láthatjuk csak olyan hülye maszkba mint a mortyrba:)vagy már nincs meg?:D:D:DA hangját is hallani akarjuk:)Az egyik videóba Freddyné-vel adjál videót sőt megvan az utolsó de legutolsü amikor visszavonulsz abban szerepeljen ő is és mutasd meg az arcod:)nah jó nem kell csak freddynét akarjuk látni:)

Nettingman 2009.08.23. 23:07:52

igazi neve? nem tod mi? Hrutka Pál :S

Nettingman 2009.08.23. 23:09:10

ja bocsi most látom hogy írja! tényleg bocs! Sorry

Neld · http://neldsite.com 2009.08.24. 04:50:25

Azta mindenit, rendkívül jó interjú. Másrlszt nem csak szerencse, tudat alatti érzék is kellett ehez.
Igaz, hogy végtelenségig nem húzható, alternatívan meg nem nagyon van. :(

Köszi, bloginterju!

JRtelecaster 2009.08.24. 12:09:45

mi az hogy nem tudjuk az igazi nevét ...
-.-

IAreWinner 2009.08.24. 21:02:40

írta hogy ne dojuk ki az ezt vedd meg es 990ft os játékokra én júli végén vettem meg a crashday-t 990 ft ért cool games es kiadásban hazahozom felrakom de már a telepítő furcsa volt: csak végig pötyög 1 kék csík az eredeti telepítő meg képpel és zenével szórakoztat addig is de oké elíndítom 1 ablak bejön kb a képernyő felére és az egész fekete leteszem tálcára és láttom hogy elé bejött 1 "black" nevű ablak nah mondom bezárom fasza el is tűnt van kép de 10mp után bezárul
újraraktam (vagy 20 szor) amikor felrakom és ki majd berakom a cd-t megint telepíteni akarja... visszavíttem azt mondták tesztelik majd értesítenek természetesen nem adják vissza a pénzt úgyhogy A JÓ *****************************
******** A COOL GAMESNEK A CD GALAXISNAK CSAK ** MERT OTT VANNAK AZÉRT MŰKÖDŐ NORM JÁTÉKOK

Fehér Tehén · http://www.fehertehen.blog.hu 2009.08.25. 10:25:48

Kíváncsi vagyok, melyik videó által ismerte meg freddynét.. :P :D

SzPeti91 2009.08.25. 12:02:52

Tartalmas interjú. Szerintem jó lett. Csak az "Ingyenes, de Jó/Rossz" sorozat maradt ki, illetve a "rosszpcjatekok.hu".

csakBen 2009.08.25. 14:36:04

Remek interjú,megtudtam néhány dolgok,amiről eddig fogalmam sem volt.

De nehogymár a 4. évad végén vége legyen...
14 000 000 látogató azért jelent vmit.
És akik csak a videókat nézik a blogot nem...wow.

Egyébként mikor volt ez a jelszóellopásos dolog?

SzPeti91 2009.08.25. 16:38:37

@csakBen: Keresgélj egy kicsit a blogban visszafelé. Lesznek valamiféle "Hatred" bejegyzések. Na akkörül van a magyarázat.

SzPeti91 2009.08.25. 16:49:22

@csakBen: Pontosabban ez volt az: rosszpcjatekok.blog.hu/2008/04/07/update_63 . Volt több bejegyzés (köztük, amit ez a Hatred nevű poéngyáros írt), de úgy látszik törölve lettek. 2008. áprilisában történt.

SzPeti91 2009.08.25. 16:51:35

@csakBen: Ez az ami még hozzátartozik, csak kicsit szétszórt vagyok. rosszpcjatekok.blog.hu/2008/07/03/update_537

solinjoe 2009.10.20. 20:53:08

Te vagy a király freddyD!
Te örök legenda leszel és remélem még sokáig csinálsz videókat.

Vigyi 2010.05.30. 21:42:42

örök pc király vagy fred:) én sokszor sírok amilyen hangokat adsz ki:D meg ahogy oltod a játékot nagyon nagy arc vagy:D

Star Fox 64 2010.06.17. 10:07:22

Hát jó hogy a Tesódnak meg volt a Mesterlövész mert akkor nem lettek volna videók.

HUN94 2010.11.08. 17:20:34

Király a rossz pc játékok sorozat!!!!

G.Axel 2011.02.18. 21:51:25

FreddyD a legjobb csak az a gond, hogy megszünt a Rossz Pc Játékok sorozat
süti beállítások módosítása